Vilken mascara?

Anonym om 10 Januari:
Vad använder du för mascara? :) Jättefina fransar!

Svar:
Önskade jag kunde tacka och ta emot den där komplimangen men det går inte riktigt då det inte är mina egna fransar. Som dom flesta av ni (förhoppningsvis) vet att jag använder mig dagligen av lösögonfransar, då jag knappt har några egna fransar. Så det är lösfransar som gör detta underverk. Men macaran jag använder för att få ihop mina fransar med lösfransarna samt den jag använder för att måla underfransarna är, Define-A-Lash Volume mascara från Maybelline New York.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad använder du för lösögonfransar? Skitsnyggt!!!!

2012-01-22 @ 13:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0