26 Juli

Hallå mina vänner! Kom hem från jobbet för en stund sedan och precis kollat igenom kyl och frys för att se vad man ska laga till middag. Är själv ikväll. Är det något som är tråkigt så är det att laga mat och sen äta själv... mycket roligare när man är två. Eller när man lagar mat till någon. Menmen, får väl bli när jag åker till min karl. Igår blev tyvärr ingen update då jag drog direkt hem till Frida efter jobbet för lite middag med tjejerna! Mycket trevligt, varför gör man sådant så sällan?!


Kommentarer
Postat av: Skit I det du

HEJ!
Hur fixar man så att ens videosar syns i menyn som du har? vore jätte snällt om du svarade till min melj [email protected] :)

2012-07-26 @ 17:10:12
URL: http://dextras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0