Gårkvällen

Igår efter jobbet så hämtade älsklings Malin upp mig för en myskväll tillsammans i hennes och Andreas nya lägenhet som är så sjukt fin och fräsch! Vi började med att dra till ica och handla lite behövligt (mestadels onyttigheter) och något som vi skulle äta till middag men det slutade med att vi köpte varsin kycklingrulle på pizzerian precis bredvid. Dock var det inte den godaste jag har ätit! Sen låg vi i soffan och såg på film, pratade och hade det allmänt skönt. Skitungen kommer även och skrämmer mig när jag kommer ut från toan, jag blir så jävla rädd av mitt eget skrik att jag skriker ännu mer. Alltså shit, har inte blivit så rädd på länge! Säger bara som Malin sa, tur att jag var på toan innan. Haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0