Juli 2011

Flyttade in och var kattvakt åt dessa två snyggingar!
Pussades lite med Baby
Gjorde mig klar för 50års kalas! 
Emilies mamma, Christine fyllde 50!
Blev lite spontant kvällsbus men bilen kraschade men vi tog
 oss tillslut dit vi skulle och avslutade kvällen med nakenbad!
Jobbade på från halv sju på morgonen till klockan två
Chillade med mamma på bryggan
Tyckte jag gjorde det rätt fint på jobbet! :)
Blev blodgivare! 
Fick tydligen inte sminka mig i fred
Blev lite partaj och smakade hotshots för första gången, tummen upp för det!
Jobbade på!
Kartong bergen blev bara större och större inför flytten
Håret blev ljusrare och ljusare av solen
Sminkade i gult
Var ute och käkade på Allstar med några godingar
Åkte till stugan över dagen för att se morfars teater! 
Ännu mera jobb!
Sista dagen var kommen! 
Var tvungen att äta lite järntabletter...
Tappade lite skrot från munnen
Fick en försenad födelsedagspresent av Elin
Åkter iväg till Piteå dansar och ler! 
Finns det hjärterum så finns det stjärterum! 
Chillade lite på stranden
Redo för lite partyyyyy
Min egna nordiska design! ;) 
Funderar fortfarande var Kajsa fick hammaren ifrån.. haha!
Efter en rolig helg var det dags att bege sig hem till Umeå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0