Linköping

Sådärja, då var man hemma från jobbet och har nu kastat ner mig i soffan framför Wallander. Tänkte bjuda på en liten bildbomb från Linkan som jag hade lovat! :) 
 
Det började med att planet var försenat 30 minuter - typ det som inte fick hända!
Tillslut så bar det äntligen iväg mot Stockholm och till mitt hjärta!
Vaknade upp i fina Linköping
Fick världens brakfrukost, hur gott som helst. Ingen dålig start på dagen!
Hjälpte Elisabeth lite med maten
Sedan drog vi iväg ut till Bergslussar, otroligt fint!
Sedan njöt vi av dessa godingar! 
Sedan myste jag lite med den här lillatösen i
väntan på att älsklingen skulle sluta jobbet!
Sen blev det självklart en minigolfs match vilket är ett måste,
som slutade oavgjort. Båda nöjda och glada! ;)
Min andra halva! ♥
Åkte lite bil
Invigde tennisplanen för första gången i mitt liv, utklassade killen. Enkelt!
Hjärta somnade i mitt knä i bilen, vilket resulterade
detta snygga mönster från min tröja! ;)
I bilen påväg mot Stockholm och hemfärd... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0