Konsten att packa

Alltså, det här med packning. Fan, vad jag har blivit kass på det! När jag var liten var grym på packa. Varje gång vi skulle iväg på cup eller om jag skulle med till någon kompis stuga så hade jag alltid med mig det jag behövde. Varken mer eller mindre. Jag har till och med fått vara med och hjälpa nära och kära för att dom har haft problem med packningen och nu har det smittat av sig på mig. Om jag ska vara helt ärlig har jag ingen aning om vad jag sysslar med. Jag har bara tryckt ner lite i väskan och det får fan duga, om det är något jag har glömt eller behöver så får jag väl gå och köpa det! Svårare än så är det inte. Vill dock gärna har tillbaka kunskapen att kunna packa bra...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0