Pia & Mickes bröllop!

Efter att sovit några få timmar från fredagen så var det bara att stiga upp i tid på lördagsmorgonen för att sminka mig och göra mig klar för bröllop och för att fixa bruden. Vid elva blev jag hämtade av Pia och Micke och då bar det av till hotellet för där skulle jag sminka och fixa Pias hår. Det roliga började när vi skulle checka in. Pia och Micke hade nämligen bokat ett sådant där romantikpaket och när vi då ska checka in så står ju jag och Pia där. Haha, kan säga att receptionisten såg lite konstigt på oss då hon trodde att det var vi som hade bokat det tillsammans. En kvinna i 40års åldern och en tjej kring 20år. Lite pinsamt, men otroligt roligt måste jag säga! Sen fick vi nyckeln och vi började med stylingen då jag som sagt både sminkade henne och fixade hennes hår. Sen när det var klart var det bara att bege sig hem för att fixa håret och bestämma klänning (någon var ute i sista minuten, kan man som säga), innan det bar av mot vigseln och sedan vidare mot bröllopsfesten. Vigseln var jättefin och Emelie sjöng så otroligt bra, säger bara ståfräs! Kvällen var riktigt rolig och jag hade det jättetrevligt med god mat och trevligt sällskap. Tanken var att dra med på efterfest men vissa jobbade ju dagen efter så det kändes inte riktigt lämpligt, men nästa gång. Då jävlar! ;) 
 
Sminkade mig själv först innan jag blev upphämtad
Pias hår
Kunde inte bestämma klänning...
På plats i kyrkan
Micke och Pia!
Emelie (Pias dotter) sjöng så otroligt vackert!
Klockren! ;)
Hela familjen
Pia
Blombuketten
Jag
Emelie, jag, pappa och Pia
 
Tårtan
Jag och Natalie :)
Emelie

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fina bilder jossan! Du skulle ha följt på efterfesten assåååååååååååå:):):) men nästa gång som sagt;)

Svar: kan tänka mig att ni hade jävligt skoj! nästan gång är det fullt ös! ;)
Josefine Jonsson

2012-07-16 @ 23:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0