Skaffa ett liv!

Kom alldeles precis hem efter mitt första 11 timmars pass och jobbat klart min första helg. Nu är jag dock riktigt trött. Trött som fan är väl rätt ord men imorgon är jag ledig så då ska jag sova ut ordentligt. Så himla skönt! När jag skulle ta bussen hem och kom till busskuren så är det någon/några som har slagit sönder den. Alltså, jag tycker sånt är så sjukt jävla omoget och tråkigt och om inte minst lika onödigt. Varför hålla på att vandalisera? Det är ju ändå vi i slut ändan som betalar det, våra skattepengar. Är det inte mer värt att det får gå till någonting som verkligen behövs?! Jävla snorungar, skaffa ett liv!
 

Kommentarer
Postat av: Ego

jaa, fattar inte vad dem får ut av att slå sönder busskuren:/

2012-07-01 @ 23:29:36
URL: http://egoqueen.blogg.se
Postat av: LaReina

Jag kan heller inte förstå varför man ska förstöra. Jag bor i ett relativt lugnt område på Lidingö men här händer det också lite då och då att någon/några roar sig med att ta sönder busskuren. Så du har rätt: "de borde skaffa sig ett liv" istället.

2012-07-02 @ 16:53:35
URL: http://www.lareina.se/sv/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0