Smart grabb..

Min kära man befinner sig denna vecka nere i Danmark med sin pappas och farmor och farfar och hälsar på släkten och har det trevligt. Dock är inte min pojke så smart... Han var och köpte wifi i receptionen så att vi skulle kunna prata med varandra utan att det skulle bli så dyrt men det var då fan det sämsta wifit jag har varit med om. Vi kunde i princip säga hej och hur är det och sen så försvann han i luren. Det var till och med sämre wifi än det jag hade i turkiet, då kunde vi iaf ha en normalt samtal men den här veckan har vi kunnat prata cirkus i fem minuter och sen har det bara laggt av. Sen får jag ett sms idag att han hade förlängt sitt wifi och att han hade angett fel stuga innan. Men, hallå?! Bright kille, inte så konstigt att det inte har funkat. Haha, alltså! Tur att min älskling tog med hjärnan på semestern... 
 
Han är ungefär lika smart som han ser ut på bilden... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0