Studenten 2012, del 1

Jäklar, det blev en hel del kort så jag får helt enkelt dela upp det i två inlägg tror jag. 50 bilder i rad kändes lite väl mycket faktiskt så jag börjar bjuda på dem första 25. Det är lite bilder från dagen innan då vi var och pimpade till vårt snygga flak. Annars vill jag på att tacka mina älskade klasskamrater för dessa 3 år. Ni alla är så otroligt fina och jag hoppas att vi kommer ses många fler gånger. Jag hade helt klart den bästa klassen, den bästa linjen och dem bästa hantverkslärarna under dessa år. TACK! ♥
 
Vi hade inget tråkig ljud på flaket!
Händiga tjejer!
Instagram-time! ;)
Det var snygga Doris som tog oss fram! ;)
Uppe med tuppen på den stora dagen!
Ready to go! ;)
Taggad tjej! 
Min fina klass (alla utom Isabelle) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0