2 Juni

Godmorgon! Jag ligger fortfarande kvar i sängen och latar mig lite, älsklingen ringde och väckte mig innan han drog i väg till jobbet. Kan inte fatta att han äntligen är här om endast TVÅ dagar och att imorgon firar vi 3 månader. Gud vad tiden går fort alltså! ♥ Idag har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra faktiskt, var länge sen man hade absolut inga måsten att göra. Rätt skönt måste jag säga! Blir nog att fixa i ordning några framtida blogginlägg kanske, då jag måste lämna igen min älskade dator på måndag. Funderar på att köpa den, men har fan inte pengar till att lägga ut 1250... men känns så sjukt att jag ska måsta vara datalös! För hur länge?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0