Blogresponse

Idag har der bara svämmat in med frågor på mitt blogresponse-konto (ni ser länken här på höger sida). Där kan ni ställa alla möjliga frågor som jag sedan svara på så fort jag kan och har tid. En fråga som dök ner för några veckor sen är denna, och jag vet att många är sugna på det där och som bara allmänt vill ha mera smink här på bloggen och det ska jag självklart fixa. Nu när skolan är i stort sätt slut så har jag mera tid att kunna göra det. Absolut! Sen det här med video ska jag också försöka ordna, funderar dock på vad som blir bäst.. Att filma med kameran eller göra det i webbcameran? Ni får gärna vara med och tycka till och säga vad ni vill ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0