Juni 2011



 Brorsan tog examen som civilekonom

Jag rensade ut garderoben och blev av med en hel del

Drog ut och grillade med ett härligt gäng!


Hade en riktig fetkväll med min fina Carro

Låg och stekte på balkongen

så att jag brände mig en hel del..

Tränade på sminkningarna jag skulle föra på balen

Var och sminkade Elin och Carro för balen

Värmen levererade!

Drog iväg och jobbade lite på Urbans event

Hade rena fossingar när jag kom hem..

Sista dagen innan det var dax för tandställning

Började flyttpacka inför flytten

Och så blev man braceface


Hade en trevligt kväll på Allstar med denna dam

Sista dagen med klassen innan sommarlover (6 av 16)

Skolavslutning

Knullade Malin i Yatzy

Fortsatte med att packa ner mitt liv i låder

Lekte lite med sminket

Jobbade på på sjukhuset!

Midsommar

Tog en snabbmiddag med mina frugor i stan!

Lekte lite till!

Jobbelijobb

Var kattvakt i 2 veckor och flyttade in i en trea på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0