Söndag

Hallå mina vänner! Uppdateringen har blivit dålig eftersom jag jobbade först i fredags och sen vara det bara hem och göra sig i ordning med Frida innan vi började rulla iväg mot Gullbyn där vi firade midsommar. Vilket var hur trevligt som helst! Igår kom vi hem igen och då blev det lugna puckar, jag har min dator hos mamma och mobilblogga funkar inte längre nu när blogg.se göra om i princip allt. Just nu sitter jag som ett frågetecken, förstår inte riktigt vad   jag gör om jag ska vara helt ärlig. Ikväll när jag kommer till mamma ska jag försöka lägga upp lite bilder från balen. Nu ska jag och dady se lite film, självklart blir det Beck! ;)
 
Bjuder på en gammal och ljushårig bild från i höstas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0