12 Mars

Hej mina vänner! Känns verkligen som det var år och dar sedan jag verkligen satt ner och skrev några rader här, men det var det typ också.. haha! Just nu så är det fruktansvärt tomt här hemma. Pojkvännen åkte hem igår, Jonathan har flyttat och katterna är borta. Tommare än tommast. Så här sitter jag nu på sängen, trött och små stressad över allt! Hade mer än gärnat velat krypa ner i den där varma famnen som jag bott i den senaste veckan och gömma mig där till stormen är över. Menmen, bara att bita ihop. Bara att krigare vidare! 


Kommentarer
Postat av: Jakob

Jag ser till så hans famn är varm tills du kommer till Linköping ( igen) :)

2012-03-12 @ 17:54:52
Postat av: Manuela

Va fin du är tjejen! :)

2012-03-13 @ 15:06:33
URL: http://manuela.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0