21 Mars

Godmorgon solstrålar! Fan vad min blogg har varit boring den senaste tiden. Ska ta tag i det! Ska även leta fram kameran som jag inte använt på jag vet inte hur länge. Vet knappt vart jag har den om jag säger så. Helt sjukt med tanke på att jag använde den typ mer än mobilen förut. Idag är jag ledig från skolan och hade tänkt mig något helt annat idag än vad det blev. Ska först ner på stan och kika på lite grejer, sen ska jag till skolan för att vara modell till Victorias project arbete och sen ska jag vidare till vårdcentralen där jag har tid 15.00 och sen ikväll har jag kund i frans- och brynfärgning och massage. Full rulle hela dagen och bloggen ska tamme fasen få hänga med på allt. Blir nog dock mycke mobilinlägg idag skulle jag tro. Nu ska jag keta fram några kläder och sen hoppa på bussen. Ha en bra dag, allesammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0