Äntligen helg!

Behöver jag ens säga hur skönt det är att det äntligen är helg och att ännu en vecka snart är över. Det betyder att det blir allt närmare tills jag åker ner till pojken min. Längtar så! Skolan idag har då gått igenom helt smärtfritt igenom, allt har flytit på bra. Lämnade skoldatorn hemma så att jag verkligen skulle göra något på småföretagande lektionen. Vuxen poäng! Sen har vi har sminklektion då jag övade röda läppar på Malin (även kallad Bill för min del) och sen har vi haft kundpass då jag egentligen skulle vara städ men hoppade in och tog en helkroppsmassage. Vilket även fick bara bra! Och nu är jag äntligen hemma och har kastat mig i sängen. Här kommer jag ligga ett bra tag innan det är dags att göra sig iordning för middag ute med klassen! Trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0