Glöm inte att släcka ljusen!

Det jobbiga med att ha tänt ljus och gjort det mysigt, krypit ner i sängen och sett lite Big brother är att man måste stiga upp och blåsa ut dom. Bara så typiskt att jag tände ljus i varje litet hörn när det kändes som jobbigast att släcka dem. Får se det det på den ljusa sidan, man bränner kalorier när man reser sig. Ska kanske tända ljus varje kväll och se det som ett träningstillfälle. ;) Haha, nämen skämtosido. Lite väl torr humor på kvällskvisten råkade det bli. Tänk om någon tror att jag är seriös, fan så hemskt! Haha! Nu är iaf ljusen släckta, jag brände mina kalorier och jag är helt död. Godnatt gänget, vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0