Håruppsättning

Sådär, då var den här dagen snart över. Ska verkligen skärpa till mig med bloggen, har blivit så bekväm sen jag köpte iphonen. Är ju så lätt att slänga iväg ett inlägg från den. Då slipper man starta datorn, överföra bilder osv men nackdelen då blir ju att inläggen inte blir så långa och innehåller inte sådär super mycket för er som gärna vill ha det. Låg ju i genomsnitt på 7 inlägg om dagen förut, helt sjukt! Nu är jag glad om jag ens får ihop tre, haha. Iaf, idag har jag haft NK, svenska och en liten föreläsning med Dermanord (Maria Åkerberg - produkterna vi använder på spaet) där vi även fick en liten present. Visar er senare vad vi fick för skojsigt! Sen avslutade vi dagen med hårlektion där vi gjorde uppsättningar. Då knepade jag lite på vad jag själv vill ha på balen i sommar, och är sugen på något likt det jag gjorde på lektionen. Alltså något i stil med detta. Vad tycker ni? :)


Håruppsättningen jag gjorde på dagens lektion, något liknade
vill jag själv ha på balen. Håret är bara uppsat på
 en sida, dvs den som ni ser på bild.


Kommentarer
Postat av: Louise

Det blev ju grymt snyggt!

2012-03-28 @ 16:46:08
URL: http://looouiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0