Dermanord

Som jag nämde tidigare så fick vi som sagt en liten present från Dermanord idag efter föreläsningen och här ser vi då innehållet. Ett body balm och ett lip care. Lip caret har jag aldrig testat förutom nu när jag tog på det. Luktar otroligt fräscht och gott, en svag doft av vanilj och är så glad att jag fick det då mina läppar inte mår så bra just nu. Torra och eländiga! Använde sönder ett läppsyl för ett tag sen och det skapar ett beronde och torkar ut läpparna. Och så fortsätter det bara så i en ondcirkel. Så använd inte läppsyl, köp istället försvaretshudsalva. Men nu är det perfekt, nu kommer jag ha mjuka och pussvänliga läppar lagomt tills jag åker ner till min älskling. ;) Men body balmet, är helt underbart! Luktar så otroligt gott och fräscht. När hon tog upp och berättade så tittad bara jag och Emilie på varandra och bara "åh, den luktar så jävla gott och är så sjukt bra!". Efter att du peelat dig och så smörjer du in dig med det där, DAMN! Hela du blir som en babystjärt. Du blir så otrolig mjuk och go och luktar mumma! Hela klassen tjöt som små barn när vi såg vad vi hade fått! Tack så hemskt mycket, Dermanord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0