Maj 2011


Gick på praktik i 5 veckor och jag och Malin var på Iksu spa.

Taggad tjej!

Åkte på dop


Spran lite på löpbandet hemma

Umeå Energi som jag och Kajsa var med och stylade och fixade fanns
 över hela stan, på busskurer, i bussen, i tidningar och på tv. Super kul!

Beställde lite från Style by Tyra, bland annat denna earcuff

Alla idér är bra, förutom dom dåliga. Löpning & two and a half men!

Käkade på kina med Pappa och Anna

Jag och Malin fick hänga en vecka på Iksu sport under praktiken

Firade min kära bror som fyllde 23år

Jag och Malin sminkade och stylade till ett repotage för VK om balen

Mysis uppskattade inte att vara ute.. haha!

Körde hårt på fotbollsträningen

Fick hem massa ansiktsmasker

Bakade paj lite sent på kvällen

Repotaget släpptes men varken mitt eller Malin namn nämdes, och vi
 hade gjort ALLT! Förutom håret som Hanna hade gjort, otroligt besvikna!

Förfest med ett ortoligt härligt gäng med brudar!

Firade min bästa Carro som fyllde 18!

Badade lite

Sommaren närmade sig mer och mer

Dags för sminkdag på praktiken

Drog ut på partaj med denna fina tös!

Var ren och fin efter en match i spöregn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0