31 Maj

Hallå mina vänner! Idag så gjorde jag bort mitt sista prov under min gymnasietid vilket känns helt jävla super och trots att det kändes förjävligt innan så lyckades jag knåpa ihop ett VG. Hur gött är inte det? Efter skolan blev det en snabbrunda på stan med kära Malin och Emilie. Därefter blev det pizza till middag med pappa och sedan njöt vi till en Beck film (våran far och dotter grej, kan man som säga!). Kvällen avslutade hos fröken Hilli där jag färgade hennes hår, samt en massa mys och snack. Har fasen inte sett tösen på typ 3 veckor och som alltid är det lika mysigt varje gång! Nu hade jag tänkt att krypa ner under täcket och se en film tills min älskling ringer efter att ha spelat lite tennis. Godnatt på er!


Sådan husse, sådan hund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0