9 Maj

Hallådär! Kom alldeles precis hem efter en heldag på stan. Först var jag och Sabina och plockade ut kläder till Modell för en dag som vi har på fredagens kundpass. Efter det var det panikjakt efter en bh till balen. Måste ha en v-ringad och utan band osv. Och tillslut hittade jag en bra från Ingrids där Malin kom och mötte upp mig. Gick dock på en bra slant men... sen blev det även en slags korsett och sen har jag äntligen köpt mig ett par byxor med fickor. Äntligen slipper jag har linnen som går över rumpan. Dock känns det så himla ovant att visa rumpan, haha! Men jag vänjer mig nog! ;)


Jag idag! (Tur att min hemska utväxt inte syns lika tydligt på bild!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0