2 ärenden - check

Hej mina vänner. Har redan hunnit vara iväg och träffat min Cambridge rådgivare samt varit hos tandläkaren. Jag går ju nu in i min tredje vecka med Cambridge och då kommer det inte synas någonting på vågen, utan det kommer att synas på centimeterna vilket jag personlig tycker är mycket bättre, eftersom det är det som syns. Så nu håller jag tummarna för att magen vill sjunka in lite grann! Hos tandläkaren gick det väl bra, är bara så allmänt less på att vi knappt kommer någon vart. Det saknas tydligen iaf 2mm mellen rötterna på tänderna för att kunna operera in skruven så vi måste fixa ännu mera plats... Sen ska jag även till röntgen igen innan jag ska dit igen. Bläääh, less tjej! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Här är en tävling du kanske vill vara med i!

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/11/13/8989481-tavling-i-samarbete-med-piercadcom/#kommentarer

2012-11-19 @ 17:42:39
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0