All by myself

Kom rätt nyligt hem för första gången idag. Efter jobbet åkte jag hem till pappa en snabbis och sedan gick jag över till grannen Pia och satte in hennes löshår samt sminkade henne då hon skulle iväg på partaj. Sedan gick jag tillbaka till pappa och satte på mig ett ansikte och sedan gick jag hem till Sandra där det var förfest (dock inte för mig del) med ett gäng härliga brudar! Sjukt roligt! Sedan vid nio var det dags för mig att börja promenera hem för att ge katterna mat, stackarna har inte fått något sen 6 imorse. Mamma har ju åkt bort nu i några dagar och Urban är också borta så det är bara lilla jag här hemma. Rätt skönt! Nu ska jag njuta av min Loka till världsfilmen som visas på fyra, Sommaren med Göran. 
 
Hungriga hårbollar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0