Cambridge

Anonym
har funderat på cambridge, du måste berätta sedan hur det funkar för dig osv!!!! lycka till :)
 
Absolut, det ska jag göra! Än så länge så funkar det rätt bra, är dock bara inne på dag två nu idag men. Dock var vanilj-smaken och kakao-smaken ingen hit, stod ovan för diskkon och fick kväljningar. Men som tur var så fick jag en god middag då jag åt kycklingsoppan. YES! En soppa som är god än så länge, yay! Nu till frukost idag så åt jag kakao-mint, mycket bättre än kakao smaken men fortfarande ingen hit. Den gick i alla fall ner utan kväljningar, så godkänd men med små marginal. När veckan är slut så kanske jag delar med mig av mina reslutat! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0