Hjärndöd klantskalle

Åh, ibland vet jag inte hur jag lyckas. Skulle precis ta min grönsakssoppa till middag vilket jag verkligen såg fram emot efter som den är god när man får krydda den. När den var klar så ville jag bara sila igenom soppa för att få bort alla småklumpar. Vet ni vad jag då lyckas göra? Observera helt hjärndöd! Jo, tror ni inte att jag häller ut soppan i diskkon. Jag håller alltså silen och häller, utan någonting under. Som man gör med pasta och nudlar. SMART! När jag hällt bort typ 2/3 av soppan så kommer jag på mig själv och typ skriker. 1/3 av 2 och en halv dl är inte så mycket. Där försvann min goda middag. Så istället fick jag ta och smaka en ny smak, choklad-apelsin vilket jag trodde skulle smaka bajs men den gick faktiskt ner. Och här med är dag 3 klarad, kanske klarar det här trots allt! 
 
Min viktnedgång 2011
Jag ska lyckas göra denna förändring igen, jag KAN, jag VILL och jag SKA! 

Kommentarer
Postat av: Lennart Pettersson

Dra iväg ett önskemål om soppor, så ska du få lite tips!

2012-11-06 @ 20:08:22
URL: http://porthos62.blogspot.se
Postat av: Maria

Åt du cambridge då också? :)

Svar: Nej, då åt jag inte cambridge utan gick ner på egen hand på något vänster, haha! :)
Josefine Jonsson

2012-11-07 @ 08:03:07
Postat av: Anonym

josefine, du vet väl om att du förstör ämnesomsättningen? som i sin tur kommer leda till att du kommer gå upp av varje gram fett och minsta lilla kolhydrat du stoppar i dig sen.. Gör om, gör rätt! Du har ju visat hur jävla grym du var när du gick ned sist, på egen hand! :)

2012-11-07 @ 20:14:40
Postat av: vickis

grym du är jossan! vilken förändring!:)

2012-11-08 @ 13:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0