Long time ago

Man kan knappt tro att jag äger en blogg dem senaste två veckorna. Ska försöka på att bli bra på blogga igen, vilket jag var för typ 1 år sedan. Dock har jag haft min kärlek här nu dem senaste 10dagarna så har inte spenderat så mycket tid till datorn eller att blogga vilket jag tror att ni förstår varför. Men nu är jag ensam igen vilket är otroligt jobbigt. Det tar ett tag att "ställa om sig" och vänja sig vid att vara själv och saknaden enorm. Den jobbigaste delen är dock att vi inte vet när vi ses nästa gång, som det ser ut nu så blir det nog inte förrän nästa år... :( 
 
Nu ska kurra ner mig bland min två täcken och sniffa på min kudde som jag sprayat med älsklingens axe och kika på mina älskade vänner avsnitt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0