Oj, så trött!

Puuuh! Nu är det en väldigt trött och slut Josefine som skriver. Har varit en lång dag på jobbet idag, full rulle från start klockan 7 och dagen avslutades med personalmöte. Sen har det blivit rätt mycket jobb nu senaste månaden med inte så många dagar ledigt, så jag börja bli rätt slut. Kanske inte så konstigt nu heller när jag knappt äter någonting. Men nu är det bara den här veckan och sen får jag lite mer dagar då jag är ledig. Ikväll blir det en tidig kväll, behöver få sova ut ordenligt imorgon då jag är ledig. Ska bli så galet skönt! Lär dock bli väckt av takläggarna där vi åtta så det gäller att hoppa i säng i tid om jag ska få sova någonting. Imorgon vankas det även lite spa-mys med Malin, OMG! Så efterlängtat och sååååå behövligt! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

var jobbar du?:)

2012-11-13 @ 21:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0