Vecka 2 - Resultatet

Denna vecka har gått lite segare vilket min rådgivare även sa att det skulle göra. Ändå känns det lite små surt med tanke på förra veckan men jag är ändå supernöjd! Var tvungen att mäta mig igår, eftersom mamma har åkt bort så har jag ingen som kunde hjälpa mig. Det är lite svårt att göra det själv tycker jag, man slappnar som inte av då. Snart har jag även kommit halvvägs med mina veckor, yay! Det är bara att fortsätta kämpa och hoppas att det fortsätter lika bra som det har gjort under dessa två veckor. 
 
Vikt: -2kg                  (totalt -8kg)
Arm: 0                      (totalt -2cm)
Midja: -1,5cm           (totalt 2,5cm)
Lår: 0                       (totalt -3,5cm)

Kommentarer
Postat av: matilda

Vad duktig du är :)

2012-11-18 @ 11:17:30
Postat av: Maja

Du är grym, fortsätt kämpa så kommer du nå dina mål!

2012-11-18 @ 16:07:58
Postat av: Emma

va du ar duktig stumpan!!!!! saknar dig!

2012-11-18 @ 21:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0