Glugg helvete!

Hallå där! Kom alldeles precis hem efter att jag drog ner på stan en sväng efter tandläkaren och raggade upp en lunchdate. Det gick relativt bra hos tandläkaren idag, dvs att det inte så lika äckligt ont när dem var och drog åt skiten. Dock får jag ju en inte allt för skön tandvärk efter åt och har lite svårt att tugga, men det hör ju till standarden om man säger så. Det enda negativa var väl att min glugg är fortfarande inte tillräcklig stor, för att få inte den nya tande. Gluggen är ju "bara" på 5mm men det räcker tydligen inte utan den måste vara på minst 7 för annars blir det för trångt för kirurgerna tydligen. Så för att få fram dessa 2mm så ska dem flytta mittlinjen lite åt höger. Åh, jag är så less på att gå runt som en hockeyspelare med gluggar överallt. Kan ni bara ge mig min tand nu! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0