Min helg

Gud vad längesen det var sen jag skrev några ord här. Har mest bara lagt upp någon bild med kanske någon rad, blir lite små lat när jag uppdaterar via telefonen ibland. Så nu vet ni, är det korta inlägg med en bild så är det 99.9% chans att det gjort från mobilen. Tänkte iaf skriva några rader om dem senaste dagarna. 
 
Torsdag: Tandläkaren ringde igen och bad mig att komma in igen nu på fredag och att det eventuellt kan bli operation i december (håll tummarna!).
 
Fredag: Fick ett samtal när jag var på jobbet från Umeå praktiska gymnasium som undrade om jag ville ha ett jobb (jag fattade ingenting!). Dock har jag redan ett jobb nu men sa att dom kunde ringa om det var kris någon gång eftersom jag är ledig vissa dagar. Sen efter jobbet tog jag planet söder ut och fick äntligen hoppa in i min älskling varma famn. 
 
 
Lördag: Åkte som sagt till Ikea med Elisabeth för att kolla på en soffa samt att jag köpte 300 ljus som jag nu har smugglat med mig hem till Umeå. På kvällen blev det lite festligheter med standard gänget med lite dricka, beer-pong, spel och bowling. Alltid lika roligt! Dock kanske vi inte behöva vem som kom var men jag kom iaf 5/6. Klura på den ni! ;) 
 
 
Söndag: Vaknar och får nybakat bröd till frukost, inte varje dag måste jag säga. Otroligt gott! Sedan blev det en lugn avkopplande dag med bland annat en varmt bad. Sedan blev det fruktsallad med glass innan vi åkte och hämtade hem min man från jobbet. Sedan blev det middag ute med älsklingen och sedan åkte vi hem för en myskväll med lite film. 
 
 
Måndag: Blev också en lugn dag. Älsklingen jobbade så jag passade på att sova ut ordentlig och sen kikade jag lite på solsidan och packade ner allting för att sedan vara redo för att åka mot Stockholm för hemfärd. 
 
 
Där har vi min helg, kort och gott! Saknar redan min älskling men vi ses igen om 13 dagar så det är bara att bita ihop. Vi har ju varit med om längre perioder ifrån varandra om vi säger så. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0