Bad day!

Usch, vilken dag. Inte min för 5 öre! Började dagen med att försova mig och cyklade snabbt som vinden till jobbet. Och inom 20 minuter så hann jag från sängen till jobbet. Pulsen var uppe i över max läget och försvann inte efter 40 minuter. Om man säger såhär, försover man sig så är hela dagen förstörd. I alla fall för min del, blir så jävla stressad och det ligger kvar hela dagen med en klump i magen. Efter det så blev det att stressa hem och bli tvingad eller kanske snarare släpad till Träna av Carro där det blev Step. Dra åt pipen! Fy, så jobbigt! Mina ben eller armar hängde inte med alls. Och som pricken över i:et så var det äcklig mat hemma. Som tur fick jag någonting annat. Bläääh, vilken dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0