Dubbelpass

Vet inte om jag har nämnt det här på bloggen att jag gått och blivit med träningskort. Numera ska jag bränna mitt fläsk på Träna och idag körde jag och Carro vårat första pass sedan vi skaffade kortet och vi körde dubbelpass tillsammans med Malin. Det blev först 45 minuter Sh'bam (sjukt roligt!) och sen 60 minuter Bodypump. Kan säga att jag känner mig rätt död nu men ändå känns det för jävla bra att komma igång igen. Kommer inte ha tråkigt ont i kroppen imorgon men ska försöka pallra mig till gymmet ändå. Måste hålla i det här nu! 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad du/ är himla duktig!! Kanske oxå borde skaffa kort där, då kan vi träna hela tiden :*

Svar: jaaa, snälla! gör det! skulle vara underbart! då har nu nära också! :*
Josefine Jonsson

2012-09-17 @ 22:50:28
URL: http://ehilli.blogg.se
Postat av: Anonym

Kört där har dom kvar gymet?

Svar: ja, det har dom! :)
Josefine Jonsson

2012-09-26 @ 22:11:58
Postat av: Anonym

Kört där, har dom kvar gymet?

2012-09-26 @ 22:14:16
URL: http://stylepoint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0