Mer bilder från Linköping

Kom ju på att jag har glömt att visa resten av bildern från när jag var nere hos Per. Lite sådär en och en halv vecka senare. Men som sagt, bättre sent än aldrig! ;) 
 
Passade på att sova ut ordentligt medans mannen var och jobbade

Låg och njöt i soffan medans Stephanie spelade piano

Vi hade en (bokstavligt talat) tjockis-kväll!

Försökte på mig lite teori

Blev bjudna på trerätterns hos Jakob och Thess och hade super rolig kväll! 

Låg och myste med Alicen

Lekte lite vid datorn!

Åkte och fikade med Elisabeth på ett jättemysigt
café som hade utsikt över hela Linköping

Åt en fruktansvärt god cheescake med passionsfrukt!

Frukost!

En less flickvän på att vänta..

Tog bussen till stan

Världens mest oskönaste busssäten jag någons åkt på! 

Min älskade pojkvän på Ming palace 

Fritierad kyckling med ris / Friterad banan med grädde och glass

Åkte till mysiga Bergsslussar och spelade minigolf

Någon slog hole in one på bana 8! (Någon var inte speciellt glad då!)

Åkte till Cloetta och shoppade lite godis!

 Sedan var det dags att säga hejdå till Linkan för den här gången


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0