Mode: Fredagsmys

Hej mina vänner! Kom hem från jobbet för en liten stund sedan. Blev avlämnad på Ica av pappa för att hämta ut min första Glossy box (YAY, vad den innehåller får ni se senare) samt två skvallertidningar kvällen i ära. När jag sedean kom hem hoppade jag genast i min mysiga onepeice och är nu mera inställd på mode, fredagsmys. Har gosat ner mig i soffan med min lilla snopp(?) och hade nu tänkt att starta min lediga fredagskväll med lite avsnitt av Vänner innan det är dags för middag. Inte fy skam!
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag måste också skaffa mig en onepiece. Dom ser så jäkla sköna ut! (:

Svar: ja, alltså köper du en så kommer du leva i den! dem är äckligt sköna! :D
Josefine Jonsson

2012-09-28 @ 17:16:56
URL: http://Labellaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0