25 April

Vilket otroligt härligt vårväder det är idag. Det är hur skönt som helst ute, det är till och med rent utav varmt! Blir att ta en promenad sen på eftermiddagen. Började min dag med en körlektion och det rullar på rätt bra på den fronten faktiskt. Efter lektionen så gick jag förbi Coop och köpte mig lite nyttiga ingredienser, det är nämligen dags att skärpa till sig angående kosten (Vet inte om jag har nämnt det här på bloggen men jag var iaf tvungen att avbryta min Cambridgekur!). Hittade bland annat två av Lokas nya smaker som jag velat pröva hur länge som helst, hört att dom ska vara riktigt goda. Nu blir det att plugga teori innan det blir dags för lunch och sen kommer min tremening Ida hit för lite nagelfix. 
 

Kommentarer
Postat av: E

Varför blev du tvungen att avbryta den?

2013-04-26 @ 13:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0