300 i bonus

Efter jobbet idag blev det en snabb runda på stan innan jag tog min promenad hem. Tror aldrig jag varit så otaggad för att gå på stan, jag hade verkligen ingen lust att shoppa. Vad har hänt?! Var i alla fall tvungen att dra dit för att köpa lite smink till morgondagens bröllopssminkning osv. Fick ändå med mig ett gäng nya trosor i härliga färger och nya produkter till ansiktet. Blev en rolig chock inne på The Body Shop när kvinnan i kassan säger att jag har 300kronor i bonus. Så pass! Då förstorade jag flaskorna och så fick jag en Moringa duschtvål på köpet. Man tackar! Sen nu när jag kom hem så kommer jag ju givetvis på att jag glömde köpa rakblad, attans bananer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0