En natt i huvudstaden

Överraskning nummer två skedde på söndagen. Jag hade även där fått lite ledtrådar så jag visste att vi inte skulle befinna oss i Linköping. Jag frågade om jag var skulle fixa i ordning mig men det fanns det tydligen tid till att göra senare. Så efter frukosten och lite bakis häng med super mario (på bästaste nintendo 64!) så säger Per att jag måste packa med alla mina grejer. Jag står som ett frågetecken och frågar förvånad, alla? ALLA saker? Så då vare bara att kasta ner allt i väskan och bege sig ut mot bilen. Jag hade ingen aning om vart vi skulle ta vägen. Efter att vi åkt förbi Elgiganten där Per skulle hämta något så fick jag sätta på mig min ögonbindel och där blev jag blind. Så jag hade absolut ingen jävla aning om vart vi skulle men efter cirka 20 minuter i bindel så började jag må lite illa så jag fick ta av den och då förstod jag att vi var på väg mot Stockholm. Efter ett stopp på vägen för lite mat kom vi tillslut fram till Stockholm och då fick jag sätta på mig bindeln igen. Nu var jag dock helt extas. Nyfiken och rädd på samma gång. Efter att kört omkring och virrat till det för mig så stannar vi slutligen utan för Bromma hotell där vi skulle spendera natten. Tanken var att vi skulle ut och äta middag någonstans men vi båda var riktigt mätta från lunchen och rätt trötta så vi åkte bara till coop och köpte lite gotta och hade myskväll på rummet. Dagen efter åkte vi till Södertälje och gick omkring på Tom Tits experiment och däräfter åkte vi in till huvudstaden igen för lite shopping innan det var dags för mig att ta planet hem till Umeå igen. Hade en helt underbar helg, går inte att beskriva med ord. Har en sådan fin pojke! Love u. ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0