Körkort såklart!

Idag hade jag mina två första körlektioner. Var lite nervös på den första men det gick faktiskt bra. Hade lite svårt för start i backe men det var första gången jag provade det så det var väl kanske inte så konstigt. Var med mamma och övade på det lite för en stund sedan och då gick det bättre. Träning ger färdighet! Men det behövs en hel del träning där, nöta , nöta, nöta! Imorgon efter jobbet är det dags för riskettan, här går det undan! Känns så jävla skönt att jag äntligen tagit tag i det här. Körkortet ska bli mitt!


Kommentarer
Postat av: johanna

jag körde också på körkort så klart och dom är en väldigt bra körskola!

2013-04-17 @ 14:24:09
Postat av: Anonym

jag körde också på körkort så klart men jag var väldigt missnöjd. carola gör allt för att mjölka pengar ifrån en. hoppas du dock får en bättre upplevelse en vad jag fick!

2013-04-18 @ 06:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0