Powerwalk

Hade ställt klockan på halv åtta imorse för att ta mig ut på en powerwalk men när klockan väl ringde så var jag som ett levande lik, så jag ställde om klockan till kvart över åtta och mot min förmodan så tog jag mig upp och även ut på powerwalk. Tänkte ta en kortare runda men slutade ändå på håret till milen, blev 9,8km. Inte fy skam! Imponerad av mig själv då jag egentligen bara ville ligga kvar och sova och att jag ville vända där efter 3km. Kan säga att den gamla Josefine hade inte ens ställt klockan. Lyckades även svetta sönder kameran på mobilen (BRA JOBBAT JOSEFINE!) , ber till gud att den hinner gå till sig innan fredag då vi åker till Mallorca. Men med min tur så lär den ju inte det.. :( (ber till gud, ber till gud!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0