Första snön!

Och så kom snön lagomt till första advent. Måste säga att jag fick lite julkänsla igår natt på jobbet när jag kollade ut genom fönstret och snön föll stilla ner. Härligt , men nu är jag nöjd så inge mer snö nu, tack! Haha! Annars jobbar jag på som vanligt, blev upp tidigt idag för att åka och jobba på ishallen och nu är det snart dags att börja göra sig klar för att åka och jobba natt igen. Så lever på inte så många timmars sömn om man säger så och inte blir det fler imorgon heller då jag måste vända dygnet då jag ska befinna mig på sjukhuset klockan 8 på tisdag. Ojoj, zoombie varning på mig dom kommande dagarna, många dygnsrytm ändringar. Tur man är ung! 
 
På väg hem från jobbet imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0