Helgen

I fredags var jag ute och åt på Allstar med min älskade Emilie som har kommit hem en sväng från Göterborg över jul. Så himla kul att få träffa henne, har saknat den tösen så himla mkt! ♥ Blir en lite dejt på juldagen också innan hon pyser vidare till Frankrike. Annars så har det/händer det inte så mycket för mig i helgen då jag jobbar natt. Sista nattpasset inatt och sen imorgon så ska jag prova på hur det känns att vara ute i sist minuten med julklapparna då jag har typ hälften kvar. Väldigt olikt mig då jag brukar vara klar i slutet på november, men jag antar att jag vill prova på hur det är att vara normal! Haha!
 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Puss på dig gullet! Ser framemot ditt besök nere i Götet sen också ;) ;*

2013-12-22 @ 21:44:02
URL: http://emjc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0