Skruv nummer två på plats!

Och då var skruv nummer två insatt och det börjar närma sig sitt slut. ÄNTLIGEN! Dock var det här lilla "ingreppet" om man kan kalla de så mycket värre än självaste operationen enligt min mening. Under operationen så fick jag lugnade och var halvt borta men idag fick jag bara lokalbedövning och var helt med i matchen. Min kirurg hade även en läkarstudent med sig så han berättade precis vad han gjorde ordagrant samtidigt som jag kunde se litegrann i en spegel. Blir av någon konstig anledning mycket värre när dom berättar var dom gör, fyfan säger jag bara! Är så jäkla nyfiken också så kunde sjävklart inte låta bli att titta i den där lilla spegeln och se hur dom öppnar upp tandköttet, blodet som rinner och hur dom skruvar dit skruv nummer två och sen syr ihop det. Ingen vacker syn! Nu är jag klar hos kirurgen och väntar nu på kallelse till protetikern, inom 10 dagar sa dom. Håller tummarna att det här blir kanske blir klart mycket snabbare än vad jag trott! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0