Kärt återseende

Känns skönt att vara tillbaka i vardagen igen. Dagen har bestått av jobb och efter middagen åkte vi till bästaste mormor som fyller år idag, hela 68 bast. Hon blev så glad av blombukettet hon fick av mig så hon nästan blev tårögd, så söt hon är. Efter födelsedagsfirandet drog jag äntligen till gymmet efter ett långt uppehåll pga att jag varit bortrest och förkylning. Kan säga att det var lite tungt efter att inte kunnat träna på cirka 2,5 vecka men jag krigade igenom och körde mina 30minuters intervaller på crosstrainern som slutade på 8,3km och så lite styrka på det. Känslan efter ett träningspass är oslagbar, känns så jävla skönt att vara tillbaka igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0