Melodifestivalen 2013

Just i detta nu sitter jag och mamma på bussen på väg mot Skellefteå. Ikväll väntar alltså min barndomsdröm att gå i uppfyllelse då vi ska se Melodifestivalen live. Har alltid varit helt galen i Melodifestivalen speciellt när jag var liten, kallade lixom mig själv för den lilla/den nya Christer Björkman (it's true), men den lågan har slocknat en aning med åren men det ligger fortfarande nära hjärtat! ;) Det blir även övernattning på hotell så vi hörs eventuellt ikväll, om det finns internet på hotellet, annars hörs vi helt enkelt imorgon när jag är back home in Umeå. 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Va kul o kolla på den :)

2013-02-17 @ 00:50:12
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0