Nyårsafton

Jag hoppas att alla fick en lika underbar nyårsafton som jag! Jag har haft den jättekul i Linköping och haft min bästa nyårsafton någonsin. Att jag bara fick spendera den med kärleken gjorde hela nyår men att även få spendera kvällen med ett gäng underbara människor, med god mat, fyrverkerier och mycket skratt och till en med förlovning gjorde denna kväll så sjukt lyckad och jag måste bara tacka alla inblandade för en sjukt bra kväll! Dock blev fotograferingen inte lika lyckad som jag hade tänkt, fotades lite i början och sen glömde jag bort både kameran och mobilen, haha! 
 
Jag älskar dig! ♥
My love! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det du som förlovat dig eller var det någon annan?:):)

2013-01-02 @ 18:00:29
Postat av: anonym

Nae!) Det var jag :)

2013-01-02 @ 21:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0