Startvikt

Anonym
Förstår om du inte vill säga din vikt innan, men ungefär hur mkt väger du nu? Om du vill säga förstås :) Bra jobbat i alla fall!
 
Svar: Jag kommer tyvärr inte lägga ut någonting om hur mycker jag vägde innan viktnedgången eftersom jag tycker inte att det är någonting som alla behöver veta. Jag svarar gärna på den här frågan personligen till folk som frågar mig face to face så att säga, men det är inget som jag vill lägga ut offentligt. Kan säga kort och gott att jag aldrig har vägt så mycket i hela mitt liv och kommer kämpa för att aldrig hamna där igen! :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så jävla duktig gumman! Hör av dig snart så ses vi, saknar dig!!

2013-01-16 @ 21:43:25
URL: http://Moafelicias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0