Vecka 11 - Resultatet

Nu har det gått 5 veckor sedan jag slutade med renkur på Cambridge och det har gått 3 veckor sedan jag började äta helt normalt igen och jag går fortfarande ner i vikt. Jag är så stolt över mig själv att jag klarade dem där veckorna med Cambridge och att jag nu klarar det på egen hand! Nu är jag inte ens ett halvt kilo från att ha gått ner hela 20kg. Det är mycket! Jag är även mer än halvvägs till min målvikt, jag ska klara det!
 
Vikt: -1,3kg                    (totalt -19,7kg)
Arm: 0cm                      (totalt -5cm)
Midja: -1cm                  (totalt -14cm)
Lår: -1cm                     (totalt -10cm)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så himla duktig! Puss

2013-01-20 @ 09:47:06
Postat av: bjuhris

Men WOW!!! Satan så imponerande, jag blir helt mållös!! Så sjukt grym du är bruden. Puss!

2013-01-29 @ 19:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0