Kosta vad det kosta vill

Får ju inte glömma bort att visa min nya älsklingar som jag köpte nere på Tivolit i Köpenhamn och som jag blev kär i vid första ögonkastet. En tvålpump och en tandbortshållare. Inte varje dag mitt hjärta bultar för något sådant, så ni kanske förstår varför jag var tvungen att köpa dom. Dom var äckligt dyra men det var dom värd, så himla vackra. Får en sån lyxig känsla, längtar tills dom ska få bryda mitt egna badrum! 
 
La tandborsthållaren ner för att ni skulle kunna se locket! Snygga va? Helt såld!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är dom ifrån?

2013-07-21 @ 21:36:13
Postat av: Jonna

Shit vad fina!!!

2013-07-22 @ 17:51:23
URL: http://jonnarosenblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0